انباشته های یک دختر

چرا تا شکفتم / چرا تا تو را داغ بودم نگفتم / ...

انباشته های یک دختر

چرا تا شکفتم / چرا تا تو را داغ بودم نگفتم / ...

مادر






مادر بهشت من همه آغوش گرم توست

گویی سرم هنوز به بالین نرم توست

در خواب و در خیال، همه با توأم هنوز

تنهایی ام مباد که تیره است بی تو روز

ای سینه داشته سپر هر بلای من

اکنون بکن شفاعت من با خدای من

امروز هستی ام به امید دعای توست

فردا کلید باغ بهشتم رضای توست



استاد سیدمحمدحسین شهریار




خدایا!


کودکان گل فروش را می بینی؟!


مردان خانه به دوش،


دخترکان تن- فروش،


مادران سیاه پوش،


کاسبان دین فروش،


محراب های فرش پوش،


پدران کلیه فروش،


زبان های عشق فروش،


انسانهای آدم فروش،


همه رامی بینی؟!


می خواهم یک تکه آسمان کلنگی بخرم،


دیگر زمینت بوی زندگی نمی دهد رفیق…!!!




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد