انباشته های یک دختر

چرا تا شکفتم / چرا تا تو را داغ بودم نگفتم / ...

انباشته های یک دختر

چرا تا شکفتم / چرا تا تو را داغ بودم نگفتم / ...

آن را که به دل ز عشق مهتاب افتد  

کی از بد و بیم خلق در تاب افتد  

 

بنگر که به قدر ذره ای تر نشود  

گر دامن آفتاب در آب افتد .  

 

سلام دوستان  

من دوباره اومدم . ببخشید از این رفت و آمدهای من . آخه زندگی فراز و نشیب فراوان دارد . زندگی من که دیگه از همه بیشتر .  

راستی یه مدتی نبودیم ها . ولی به وبلاگ های همشهری ها که سر زدم دیدم چه خبره ؟ !!! 

وقتی شنیدم که دریاچه ی پریشان به اون زیبایی رو دارند خراب می کنند تا جاده بکشند . خیلی ناراحت شدم  و مغزم داشت از این بی کفایتی نماینده ی کازرون منفجر می شد.  گفتم یکی نیست به این مرتیکه بگه آخه اگه خودت نمی فهمی لااقل از یکی که حالیشه بپرس تا بران توضیح بده تا این افتضاح به بار نیاد. ولی خوشم اومد . همشهری های عزیز هم حسابی حالش رو گرفتند . به همشون به خاطر این کار خوبشون تبریک می گم .  

دیگه خیلی حرف زدم می ترسم خسته بشید و دیگه همین چند بازدید کننده رو هم از دست بدم .  

 

دعا کنید باز هم زود به زود بتونم بهتون سر بزنم . آخه گرفتاری هام که یکی دوتا نیست .  

 

نظرات 11 + ارسال نظر
قاسم رایانه چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:24 ق.ظ http://ghasemrayaneh.blogsky.com

موفق باشی

مرتضی چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ق.ظ http://www.filteranti3.blogfa.com/


بلاگ توپی داری اگر حاضر به تبادل لینکی منو با نام عکس و بیوگرافی بازیگران لینک کن وبعد منو خبر کن تا من هم تو رو لینک کنم


راستی چرا از بلاگت کسب درآمد نمیکنی دروغ نیست اگر تمایل داشتی در اول بلاگم بر روی بنر ابزار وبمسترها کلیک کن و در این سایت ثبت نام کن اگر ثبت نام کردی در خدمتت هستم و هر توضیحی
بخوای در خدمت هستم



میترا چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 ب.ظ http://dandeline.blogfa.com/

به به سلاااااااااااام
چطوری خوبییییییییی انشالله؟؟؟؟؟؟؟؟
فدات بشم من دوستامو خیلی دوس دارم و عمرا نفرینشون نمیکنم!!!
مرسی دوباره یادی از ما کردی !!دوست دارم

____________***__*_****
____________**__**_____*
___________***_*__*_____*
__________****_____**___******
_________*****______**_*______**
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______*
________******_____*_______*
_________******____*______*
__________********_______*
__***_________**______**
*******__________**
_*******_________*
__******_________*_*
___***___*_______**
___________*_____*__*
_______****_*___*
_____******__*_**
____*******___**
____*****______*
____**_________*
_____*_________*
_____________*_*
______________**
______________*
بین من و تو مگر چندرود گل آلود پر گریه می گذرد/ که از این فاصله تا آن فاصله که تویی هیچ پلی از خواب پروانه ها نیست ...........

سیاح پور چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:58 ب.ظ http://kamaaleadab.blogfa.com

سلام خاتون خانم :
می بینم که حسابی عرق ملی ات به جریان افتاده و تو هم جزء مدافعین حفظ محیط زیست شدی و چه قدر هم داغ نوشتی .
والله من قصد تندخویی و اهانت به کسی رو نداشتم و اگه این طوری برات نوشتم فقط می خواستم بدونی که من بهت سر می زدم و برات نظر هم گذاشته بودم ولی باز هم گلایه کرده بودی . البته می دونم دست پیش گرفتی که پس نیفتی .
ممنون از اظهار لطف تون نسبت به من و هم چنین به خاطر این نوشته ی متعصبانه ات که نشان دهنده ی وطن دوستی شماست.
موفق باشید.

گرنک پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:07 ب.ظ http://gernak.blogfa.com

سلام.
خوشحالم از این که دوباره نوشتین.
از انعکاس تلاش سبز دوستان هم ممنون.
ولی عزیز این طوری نوشتن درباره ی یک نماینده مجلس درست نیست.
سعی کن کارت رو با توهین به دیگران خراب نکنی.
سبز باشید.

سیاح پور شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:53 ق.ظ http://kamaaleadab.blogfa.com

سلام خاتون
ممنون که مداوم بهم سر می زنی و ممنون از اظهار لطفت .
چه آهنگ قشنگی گذاشتی رو وبلاگت. من این آهنگ ( گل ارکیده ) رو خیلی دوست دارم .
موفق باشید.

مهدی یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:38 ب.ظ

ببینم خانم محترم تو کی باشی که بخوای درباره ی نماینده ی محترم شهر کازرون حرف بزنی .
خانم یه کم مودب باش تو خوشت نمیا دلیل بر این نی که به هر کی خواستی توضیح بدی یه کم از این گرنک ( راسی می دونی گرنک یعنی چه؟ ) یاد بیگیر اگر هم نمدونی برو تو وبلاگش بخون تا بفهمی گرنک یعنی چه.
تام یه چی دیگه بیزار تو گرنکت تا آدم وختی می خونتش یه چی یاد بیگیره اگر فحش و فضیحتن که همه بلدن .

iranpix چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:59 ب.ظ http://iranpix.blogfa.com



با سلام.
دوباره به وبلاگ شما سر زدم.
وبلاگ من هم با پستهای جدید و باحال آپ شد..... حتمان سر بزنی

http://iranpix.blogfa.com

وحید شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 ب.ظ http://cdonline.info/webmasters

سلام دوست عزیز خرسندم به اطلاع برسانم سیستم کلیکی شرکت ما راه اندازی شد

در همین ابتدای کار 3 وب سایت بزرگ ایرانی همکاری خود را با ما اغاز کردند

1.www.cmesle.com

مرجع دانلود فیلم و بازی

2.www.pclord.ir

مرجع دانلود اهنگ عاشقانه

3.www.dir-link.com
بزرگترین وب دایرکتوری وب سایت ها

شما نیز با پیوستن به جمع ما کسب درامد کنید

در صورت داشتن هر گونه سوال با ای دی زیر تماس بگیرید

info_cdonline

ادرس سیستم کلیکی ما

www.cdonline.info/webmasters

بهار دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:50 ق.ظ http://kudakiyebahar.persianblog.ir

خوب مینویسی
بیشم بیا

Solo سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:21 ب.ظ

سلام عزیزم
خوشحالم که برگشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد