انباشته های یک دختر

چرا تا شکفتم / چرا تا تو را داغ بودم نگفتم / ...

انباشته های یک دختر

چرا تا شکفتم / چرا تا تو را داغ بودم نگفتم / ...

زندگی

 

 

 

 در زندگی مشو مدیون احساس کسی ،  

 تا نباشد رایگان عمرت گروگان کسی ،   

زندگی دفتری از خاطره هاست ،  

 یک نفر در دل شب ،   

یک نفر در دل خاک ،   

یک نفر همدم خوشبختی هاست ،   

یک نفر همسر سختی هاست ،   

چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد ،   

ما همه همسفریم .

  

 

 

تو اینجا بوده ای !!!



سنگ ها به رقص آمده اند 

   

                  ماسه ها مانند موم نرم شده اند 


                                                     قلوه سنگ ها را ببین 

                                       

                                                                    مانند قطره های درشت جیوه 

           

                                                                                                             سیال اند . 

نه من خطا نمی کنم ! 

 

                    نه من خطا نمی کنم !! 


                                        تو به تازگی از این جا گدشته ای 


                                                                     و 


                                              سنگ ها به رقص آمده اند